Producătorul Dacia a făcut pasul către unul dintre cele mai competitive segmente de pe piața europeană, cel al SUV-urilor compacte (C-SUV). DACIA a prezentat modelul BIGSTER, cel mai mare SUV din portofoliu, dar și cel mai scump din gamă.
Mașina va costa, probabil, de la 25.000 de euro, iar versiunile cu multe dotări și motorizare hibridă vor trece de 30.000 de euro. Bigster este al doilea SUV din gama Dacia și al cincilea model din gamă. Cu Jogger și Bigster, Dacia vrea să-și crească mult cota de piață în segmentul C și să-și mărească și marja de profit, vânzând modele mai mari și mai scumpe.
Pentru a face față printre niște rivali cu mulți ani de experiență de partea lor, noul Bigster vine cu un preț cu 20% sub concurență, dar și o serie de noutăți pentru un automobil Dacia. Printre ele se numără hayon-ul acționat electric, o trapă panoramică, dar și noul motor full-hybrid de 155 de cai putere care își face debutul pe acest model.
Noul Bigster aduce un plus în materie de design, cu un stil concentrat pe ceea ce este esențial, în beneficiul robusteții și al spațiului interior, oferind opțiunea unei caroserii vopsite în două nuanțe și jante de 19’’. Mai multă tehnologie, cu o ofertă alcătuită integral din motorizări electrificate și dotări precum ecran central de 10’’, tablou de bord digital, hayon cu comandă electrică, etc.
Mai mult confort, cu un spațiu interior excepțional, scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, sistem de aer condiționat cu două zone pentru locurile din față și cu aeratoare separate pentru locurile din spate, plafon panoramic cu trapă, scaun pentru șofer cu reglaje electrice, echipament multimedia cu 6 difuzoare și sistem de sunet Arkamys 3D, fără a uita de sistemul inteligent de accesorii YouClip.
O capacitate de încărcare superioară, datorită portbagajului cu o capacitate excepțională, o banchetă spate fracționabilă 40/20/40 care permite transportarea unor obiecte lungi chiar atunci când sunt 4 persoane la bord, bare de pavilion modulabile, scrie www.mobilissimo.ro.
Zvonurile din ultimul an s-au adeverit și iată că pe 8 octombrie a fost lansat SUV-ul Dacia BIGSTER, cel mai mare și cel mai scump model din portofoliul companiei autohtone, un SUV de clasă C pe care îl admirăm în imaginile de mai jos. Acesta vine în completarea lui Duster și preia din limbajul de design, totul desigur la dimensiuni mai mari.
Legat de dimensiuni, Dacia Bigster măsoară 4,57 m lungime, comparativ cu Duster care se oprește la 3,43 m lungime. Are volum de 667 litri pentru portbagaj și în ciuda speculațiilor, nu oferă 7 locuri. O veste bună este că podeaua portbagajului este plată și ai o lungime maximă de încărcare de 2,7 metri.
Avem acel look robust care aduce un suflu nou pentru Dacia, mânere laterale pentru ușile din spate și vedem o grilă lată pe negru lucios, o capotă proiectată pentru a oferi o vedere mai bună asupra șoselei, iar tot la design bifăm o culoare nouă numită Indigo Blue.
Legat de dimensiuni pentru că asta vă interesează în mod special, Dacia Bigster măsoară 4,57 m lungime, comparativ cu Duster care se oprește la 3,43 m lungime. Are volum de 667 litri pentru portbagaj și în ciuda speculațiilor, nu oferă 7 locuri. O veste bună este că podeaua portbagajului este plată și ai o lungime maximă de încărcare de 2,7 metri.
Avem acel look robust care aduce un suflu nou pentru Dacia, mânere laterale pentru ușile din spate și vedem o grilă lată pe negru lucios, o capotă proiectată pentru a oferi o vedere mai bună asupra șoselei, iar tot la design bifăm o culoare nouă numită Indigo Blue.
Ceva nou este faptul că Bigster propune 3 tipuri de consolă centrală pentru locurile din față, joasă, intermediară sau înaltă ce integrează cotieră (cu compartiment frigorific) și încărcător wireless. Dacia mai aduce opționale precum scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, climă pe 2 zone, ba chiar și plafon panoramic cu trapă.
Avem ecran tactil, iar versiunile de echipare sunt Essential, Expression, Extrem și Journey, care se prezintă astfel:
- Essential : jante de aliaj de 17’’, bare de pavilion fixe, Media Display cu ecran central de 10,1’’, tablou de bord digital de 7’’, aer condiționat manual, radar și cameră video de staționare spate, geamuri față și spate cu deschidere electrică
- Expression : idem Essential + sistem de aer condiționat automat cu două zone , frână de parcare electrică, senzori de ploaie, oglinzi retrovizoare cu rabatare automată, banchetă spate fracționabilă 40/20/40 cu funcția Easy Fold.
- Extreme: idem Expression + jante aliaj de 18’’, bare de pavilion modulabile, ornamente exterioare și interioare de culoare Copper Brown, plafon panoramic cu trapă, card mâini libere, tapițerie lavabilă din TEP microcloud, covorașe de interior și de portbagaj din cauciuc, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, Downhill speed control.
- Journey : idem Expression + jante aliaj de 18’’, caroserie în două nuanțe, hayon cu acționare electrică, card mâini libere, consolă centrală înaltă cu cotieră, scaun șofer cu reglaje electrice, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, încărcător cu inducție pentru smartphone, Adaptive Cruise Control.
Ca motorizări avem o noutate sub forma HYBRID 155 care include un motor pe benzină cu 4 cilindri de 107 CP și două motoare electrice (1x 50 CP + demaror/generator de înaltă tensiune), alături de o baterie de 1,4 kWh (230V), plus cutei automată electrificată cu 4 trepte asociate motorului termic și alte 2 celui electric, o tehnologie combinată care este posibilă datorită lipseid e ambreiaj.
Alte motorizări:
- TCe 140 – motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte
- ECO-G 140 – motor carbuație mixtă benzină și GPL, 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V, 140 CP, autonomie de până la 1450 km
- TCe 130 4×4 – motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte
Încă nu avem prețuri oficiale, dar se vehiculează o sumă de pornire de 25.000 de euro. Detalii extra descoperi pe site-ul oficial Dacia aici!
DACIA a prezentat BIGSTER, cel mai mare SUV din portofoliu, dar și cel mai scump
Producătorul Dacia a făcut pasul către unul dintre cele mai competitive segmente de pe piața europeană, cel al SUV-urilor compacte (C-SUV).
DACIA a prezentat, marți, modelul BIGSTER, cel mai mare SUV din portofoliu, dar și cel mai scump din gamă.
Pentru a face față printre niște rivali cu mulți ani de experiență de partea lor, noul Bigster vine cu un preț cu 20% sub concurență, dar și o serie de noutăți pentru un automobil Dacia. Printre ele se numără hayon-ul acționat electric, o trapă panoramică, dar și noul motor full-hybrid de 155 de cai putere care își face debutul pe acest model, scrie www.mobilissimo.ro.
Noul Bigster aduce un plus în materie de design, cu un stil concentrat pe ceea ce este esențial, în beneficiul robusteții și al spațiului interior, oferind opțiunea unei caroserii vopsite în două nuanțe și jante de 19’’. Mai multă tehnologie, cu o ofertă alcătuită integral din motorizări electrificate și dotări precum ecran central de 10’’, tablou de bord digital, hayon cu comandă electrică, etc.
Mai mult confort, cu un spațiu interior excepțional, scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, sistem de aer condiționat cu două zone pentru locurile din față și cu aeratoare separate pentru locurile din spate, plafon panoramic cu trapă, scaun pentru șofer cu reglaje electrice, echipament multimedia cu 6 difuzoare și sistem de sunet Arkamys 3D, fără a uita de sistemul inteligent de accesorii YouClip.
O capacitate de încărcare superioară, datorită portbagajului cu o capacitate excepțională, o banchetă spate fracționabilă 40/20/40 care permite transportarea unor obiecte lungi chiar atunci când sunt 4 persoane la bord, bare de pavilion modulabile.
Zvonurile din ultimul an s-au adeverit și iată că pe 8 octombrie a fost lansat SUV-ul Dacia BIGSTER, cel mai mare și cel mai scump model din portofoliul companiei autohtone, un SUV de clasă C pe care îl admirăm în imaginile de mai jos. Acesta vine în completarea lui Duster și preia din limbajul de design, totul desigur la dimensiuni mai mari.
Legat de dimensiuni, Dacia Bigster măsoară 4,57 m lungime, comparativ cu Duster care se oprește la 3,43 m lungime. Are volum de 667 litri pentru portbagaj și în ciuda speculațiilor, nu oferă 7 locuri. O veste bună este că podeaua portbagajului este plată și ai o lungime maximă de încărcare de 2,7 metri.
Avem acel look robust care aduce un suflu nou pentru Dacia, mânere laterale pentru ușile din spate și vedem o grilă lată pe negru lucios, o capotă proiectată pentru a oferi o vedere mai bună asupra șoselei, iar tot la design bifăm o culoare nouă numită Indigo Blue.
Legat de dimensiuni pentru că asta vă interesează în mod special, Dacia Bigster măsoară 4,57 m lungime, comparativ cu Duster care se oprește la 3,43 m lungime. Are volum de 667 litri pentru portbagaj și în ciuda speculațiilor, nu oferă 7 locuri. O veste bună este că podeaua portbagajului este plată și ai o lungime maximă de încărcare de 2,7 metri.
Avem acel look robust care aduce un suflu nou pentru Dacia, mânere laterale pentru ușile din spate și vedem o grilă lată pe negru lucios, o capotă proiectată pentru a oferi o vedere mai bună asupra șoselei, iar tot la design bifăm o culoare nouă numită Indigo Blue.
Ceva nou este faptul că Bigster propune 3 tipuri de consolă centrală pentru locurile din față, joasă, intermediară sau înaltă ce integrează cotieră (cu compartiment frigorific) și încărcător wireless. Dacia mai aduce opționale precum scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, climă pe 2 zone, ba chiar și plafon panoramic cu trapă.
Avem ecran tactil, iar versiunile de echipare sunt Essential, Expression, Extrem și Journey, care se prezintă astfel:
- Essential : jante de aliaj de 17’’, bare de pavilion fixe, Media Display cu ecran central de 10,1’’, tablou de bord digital de 7’’, aer condiționat manual, radar și cameră video de staționare spate, geamuri față și spate cu deschidere electrică
- Expression : idem Essential + sistem de aer condiționat automat cu două zone , frână de parcare electrică, senzori de ploaie, oglinzi retrovizoare cu rabatare automată, banchetă spate fracționabilă 40/20/40 cu funcția Easy Fold.
- Extreme: idem Expression + jante aliaj de 18’’, bare de pavilion modulabile, ornamente exterioare și interioare de culoare Copper Brown, plafon panoramic cu trapă, card mâini libere, tapițerie lavabilă din TEP microcloud, covorașe de interior și de portbagaj din cauciuc, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, Downhill speed control.
- Journey : idem Expression + jante aliaj de 18’’, caroserie în două nuanțe, hayon cu acționare electrică, card mâini libere, consolă centrală înaltă cu cotieră, scaun șofer cu reglaje electrice, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, încărcător cu inducție pentru smartphone, Adaptive Cruise Control.
Ca motorizări avem o noutate sub forma HYBRID 155 care include un motor pe benzină cu 4 cilindri de 107 CP și două motoare electrice (1x 50 CP + demaror/generator de înaltă tensiune), alături de o baterie de 1,4 kWh (230V), plus cutei automată electrificată cu 4 trepte asociate motorului termic și alte 2 celui electric, o tehnologie combinată care este posibilă datorită lipseid e ambreiaj.
Alte motorizări:
- TCe 140 – motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte
- ECO-G 140 – motor carbuație mixtă benzină și GPL, 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V, 140 CP, autonomie de până la 1450 km
- TCe 130 4×4 – motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte
Încă nu avem prețuri oficiale, dar se vehiculează o sumă de pornire de 25.000 de euro. Detalii extra descoperi pe site-ul oficial Dacia aici!