Quantcast
Jeep Renegade e-hybrid 2023 – Auto 4×4
Jeep

Jeep Renegade e-hybrid 2023

Una dintre cele mai cunoscute masini Jeep din Europa a ajuns din nou la testele noastre, respectiv gama SUV de clasa compacta Jeep Renegade.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Insa, acum vorbim de noul Jeep Renegade e-hybrid 2023, model care nu mai are transmisie integrala sau motoare diesel, insa care vine in premiera cu o motorizare Hybrid, care in multe situatii este superioara celei de la Toyota Yaris Cross Hybrid 2023.

DE CE STELLANTIS INCA PRODUCE RENEGADE?

Pentru simplul fapt ca masina lansata pe piata in 2015 a fost un best seller european, caroseria este spatioasa, iar segmentul crossover si SUV compact face in continuare cele mai mari vanzari din Europa.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Trecand peste motivatiile oficiale ale producatorului, noi, cei de la Autolatest, consideram ca masina de fata a ramas de actualitate mai ales acum, cand concurenta produce din momentul pandemiei 2020 modele mai noi, insa low-cost si cu preturi de vanzare nerealiste.

Si cel mai bine este sa ne uitam la produsul Dacia Duster II lansat in 2018, care este un banal crossver, insa care se vinde cu dotari cu un pret de peste 30.000 euro, in timp ce modelul de fata Jeep Renegade 1.5 MHEV 130 CP AT7 FWD Limited, se vinde cu un pret chiar mai mic.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Si totusi vorbim de un Jeep, care nu se poate compara in nici o situatie cu o Dacia low-cost realizata la Pitesti.

CAROSERIE SI CALITATE DE FABRICATIE

Daca spui cuiva ca un Jeep fabricat in Italia are o calitate de fabricatie mai buna ca un VW Taigo, Suzuki Vitara, Skoda Karoq sau Ford Puma, te vei discredita imediat, insa realitatea este crunta pentru producatorii amintiti mai sus, pentru ca acest Renegade este superior la acest capitol.

Plansa de bord este realizata din spuma poliuretanica de o calitate buna, iar asamblarea in general a interiorului este foarte buna.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Cat despre utilitate, putem spune ca micutul Renegade este una dintre cele mai reusite masini crossover de pe piata, pentru ca are portiere care se deschid larg, un hayon sub care poate sta fara probleme o persoana de 1.8 metri, iar habitabilitatea in spate este peste tot ceea ce ofera concurenta.

Adica, vorbim de o masina practica, care are o calitate de fabricatie mult peste ceea ce ofera VW, Skoda sau Suzuki in acest segment.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

MOTOR HYBRID SUPERIOR CELUI DE LA TOYOTA YARIS CROSS 2023!

Sub capota Jeep-ului nostru se ascunde un motor cu 4 cilindri de 1.5 litri, ajutat de un motor electric integrat in cutia Getrag DCT 7.

Modelul de fata este un Renegade de 130 CP /240 Nm, legat la o transmisie electrificata Getrag 7-TCT, care dispune la randul sau de inca un motor electric de 20 CP si 55 Nm, putere cumulata cu cel de la MHEV de 10 CP/20 Nm si cel termic de 130 CP.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Respectiv, in total, cele doua motoare ofera o putere cumulata de 150 CP si 295 Nm, putere suficienta pentru a duce masina de fata la viteze respectabile intr-un timp decent.

RENEGADE VS CONCURENTA SA DIRECTA

Momentan, Dacia Duster nu poate concura cu Renegade pentru ca nu are nici un motor hibrid.

De partea cealalta a baricadei, vedem o Toyota Yaris Cross Hybrid tot cu un motor de 1.5 litri, insa cu 3 cilindri aspirat, care ofera doar 91 CP/120 Nm, iar Suzuki Vitara Hybrid are un motor de 1.5 litri cu 4 cilindri, care din pacate este la fel de slab pentru ca ofera doar 102 CP/138 Nm.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Atat Toyota cat si Suzuki au transmisii CVT sau robotizate inferioare cutiei secventiale electrificate a germanilor de la Getrag, gasita pe acest Jeep Renegade eTorque.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Despre Renegade se pot spune multe, incepand cu faptul ca a fost lansat pe piata in 2015 si ca este deja un produs invechit, insa asa cum spuneam mai sus, concurenta mai noua este din nefericire mult mai low-cost decat ne-am asteptat.

test drive Jeep Renegade e-hybrid 2023, autolatest, testeauto, mit motors Jeep Renegade e-hybrid 2023, oferta, 0-100, garda la sol, cutie getrag electric 7DCT, 1.5 turbo jeep renegade, consum real, drive test Jeep Renegade e-hybrid 2023

Adica, un Renegade facelift 2023 ramane un crossover de actualitate, cu o motorizare hybrid eTorque eficienta, singurele elemente de criticat fiind lipsa transmisiei integrale sau a unui pret chiar mai mic de achizitie.

Fanii iesirilor in off-road pot alege, fara probleme, versiunea PHEV 1.3 Turbo AT6 4xe de 240 CP, care este fara discutii cea mai performanta masina din acest segment din Europa!

Vezi mai mult pe: https://autolatest.ro

 

Tags

Leave a Reply

Close